Vul hier de gegevens van uw auto in en ontdek welke aanbiedingen en diensten we speciaal voor u en uw auto beschikbaar hebben!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Kies voor 100% zorgeloos rijplezier met onze garantie uitbreidingen voor uw auto!
Bekijk de exclusieve accessoires voor uw auto
Wilt u nieuws, informatie en exclusieve aanbiedingen voor uw auto ontvangen?
Registreer u nu op MyFiat!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!
Het chassisnummer staat vermeld op het kentekenbewijs, op de verzekeringspolis en - afhankelijk van de auto - onder de voorruit, in de motorruimte of in de bodemplaat bij het rechter (voor)portier (onder de vloerbedekking).
Met de Mopar® Connect diensten, heeft u een speciale assistentieservice binnen handbereik om hulp en ondersteuning te bieden in geval van diefstal, een ongeval of pech. Bovendien kunt u van op afstand uw auto lokaliseren en de status controleren van op uw smartphone.
Mopar® Connect services zijn beschikbaar als optie bij aankoop van een nieuw voertuig of als accessoire indien compatibel met uw Fiat. Voor meer informatie over beschikbaarheid en activatie van de services, contacteer uw vertrouwde erkende dealer.
Ontdek nu het volledige gamma aan services!
Mopar® Connect Crash Assistance biedt 24 uur per dag bijstand. Dankzij de Crash Assistance-dienst identificeert uw wagen de impact en stuurt hij de GPS-locatie meteen naar het operationeel centrum. Daarna zal een my:Assistant-operator u terugbellen en indien nodig bijstand aanvragen op de plaats van het ongeval.
Met Mopar® Connect beschikt u in geval van problemen over Roadside Assistance, speciaal aangepast aan u en uw wagen.
Het Roadside Assistance-telefoonnummer brengt u in contact met een my:Assistant-operator die een aanvraag voor bijstandsverlening op uw locatie indient. Dankzij een snelle hulpverlening bent u zo weer op weg! (Mopar Connect omvat geen bijstandsdverzekering).
Als uw wagen niet meer op dezelfde locatie is waar u hem achterliet, helpt Mopar® Connect u om hem op te sporen. Met Theft Assistance kan uw wagen onrechtmatig slepen of sabotage detecteren en assistentie krijgen van een my:Assistant-operator. Nadat de operator de diefstal heeft gemeld, zal hij de GPS-coördinaten doorsturen en de motor immobiliseren wanneer de wagen stopt om de zoektocht te vereenvoudigen.
Uw wagen terugvinden in een overvolle parking was nog nooit zo eenvoudig. Lokaliseer hem op de kaart en neem de snelste weg om hem te bereiken.
Houd uw wagen in de gaten, zelfs wanneer u niet achter het stuur zit! Dankzij het Activate Notifications systeem ontvangt u waarschuwingsmeldingen wanneer uw wagen een bepaalde zone verlaat of wanneer de bestuurder te snel rijdt.
Dankzij my:Car van Mopar® Connect heeft u up-to-date informatie over uw voertuig. Zo kunt u bijvoorbeeld eenvoudig het brandstofniveau of de bandenspanning controleren zodat u elke rit veilig op weg kan.
Bekijk de Vehicle Health Report met handige informatie over de gezondheid van uw auto en tips om de auto goed te onderhouden.
my:Journey is de nieuwe service die is opgenomen in Mopar® Connect en waarmee u zelf uw reizen kunt bekijken en beheren.
my:Journey registreert de bewegingen van de auto en stelt u in staat om ritten in een dashboard te bekijken, waar u aangepaste notities kan toevoegen en meerdere ritten kan samenvoegen in een unieke reiservaring.
De voordelen van Mopar® Connect houden niet op bij de eigen services die toegankelijk via de website. Dankzij de telematische gegevens van uw auto kunt u bijdragen aan de constante verbetering van de Mopar® Connect-ervaring en genieten van de exclusieve voordelen, ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende bedrijven in hun marktsector.
Verzekeringsvoordelen
Mopar® Connect is een telematicabox die kan worden gecombineerd met de nieuwste Pay-As-You-Drive- en Pay-How-You-Drive-autoverzekeringen, met promoties voor verbonden klanten: vraag uw dealer om meer informatie of neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij om te profiteren van eventuele kortingen op het RC Auto-beleid!
Als u gebruik wilt maken van de services van Mopar® Connect neemt u contact op met uw dealer. Deze informeert u persoonlijk over de kosten en of uw auto geschikt is voor deze upgrade. Bij aanschaf van Mopar® Connect zijn de registratiekosten het 1ste jaar gratis.
Na installatie ontvangt u de activeringslink via uw e-mailadres. Via deze link komt u op uw persoonlijke FCA-pagina waar u uw auto aanmeldt om de activering te voltooien.
Per e-mail ontvangt u een bevestiging wanneer de Mopar® Connect-services zijn geactiveerd. Log in op uw persoonlijke account via driveuconnect.eu en dan kunt u van alle exclusieve services die Mopar® Connect biedt gebruikmaken.
Wanneer de Mopar® Connect-services die actief zijn op uw auto bijna zijn verstreken, kunt u deze naar uw eigen behoefte verlengen.
Verlengen kan op twee manieren:
- LIGHT, u verlengt de module My: Car and My: Remote, My:Journey
- FULL, u verlengt de module My: Car, My: Remote en My: Assistant
U kunt deze services verlengen voor een periode van 12, 24 of 36 maanden.
Vraag naar de mogelijkheden voor uw auto of maak gelijk een afspraak bij uw dealer.
Hebt u vragen over Uconnect™ LIVE?
We helpen u graag verder!
Privacy Beleid
Dit privacy beleid is bedoeld om te beschrijven hoe de persoonsgegevens verzameld door FCA Italy S.p.A (“Onderneming”) via deze website worden verwerkt, met inachtneming van de toepasselijke wetgeving.
VERZAMELDE PERSOONSGEGEVENS
Volgende persoonsgegevens kunnen worden verzameld:
DOELEINDE EN PROCEDURE VAN DE VERWERKING
De verzamelde persoongegevens (”Gegevens”) kunnen verwerkt worden voor volgende doeleinden:
De Gegevens kunnen worden verwerkt op papier, op geautomatiseerde of elektronische wijze, waaronder via post of e-mail, telefoon (bijvoorbeeld geautomatiseerde telefoonoproepen, SMS, MMS), fax en elk ander middel (bijvoorbeeld websites, mobiele apps).
ONTVANGERS VAN DE GEGEVENS
De Gegevens kunnen worden verwerkt door natuurlijke personen en/of juridische entiteiten die handelen namens de Onderneming en op basis van specifieke contractuele verplichtingen, gevestigd in EU-lidstaten of in landen buiten de EU.
De Gegevens kunnen aan derden worden doorgegeven om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, om te voldoen aan het verzoek van een overheid of om de rechten van de Onderneming uit te oefenen voor gerechtelijke autoriteiten.
GEGEVENSOVERDRACHT BUITEN DE EUROPESE ECONOMISCHE RUIMTE
Binnen het kader van haar contractuele relaties kan de Onderneming de Gegevens overdragen naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER), inclusief het opslaan ervan in databases die worden beheerd door entiteiten die optreden namens de Onderneming. Databasemanagement en gegevensverwerking zijn verbonden aan de doeleinden van de verwerking en worden uitgevoerd volgens de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.
In het geval dat de Gegevens buiten de EER worden overgedragen, zal de Onderneming alle passende contractuele maatregelen nemen om een adequate bescherming van de Gegevens te garanderen, waaronder overeenkomsten gebaseerd op de standaard contractuele clausules aangenomen door de Europese Commissie om de overdracht van persoonlijke gegevens buiten de EER te regelen.
LINK NAAR WEBSITES VAN DERDE PARTIJEN
Websites van derde partijen die toegankelijk zijn via deze website, vallen onder de verantwoordelijkheid van de derde partijen. De Onderneming wijst alle verantwoordelijkheid af met betrekking tot aanvragen en/of verstrekking van persoonsgegevens aan websites van derde partijen.
VERANTWOORDELIJKE VOOR DE VERWERKING EN TEAM VAN DE FUNCTIONAIRS VOOR GEGEVENSBESCHERMING
De Verantwoordelijke voor de verwerking is FCA Italy S.p.A, met maatschappelijke zetel te Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië.
U kunt contact opnemen met het team van de Functionaris voor de Gegevensbescherming via het e-mailadres dpofca@stellantis.com.
BEWARINGSTERMIJN VAN DE GEGEVENS
De Gegevens die worden verwerkt om de Dienst en de Klantentevredenheid te verlenen worden door de Onderneming bewaard gedurende de periode die strikt noodzakelijk geacht wordt voor deze doeleinden. De Onderneming kan deze Gegevens evenwel gedurende een langere periode opslaan, wat noodzakelijk kan zijn om de belangen van de Onderneming te beschermen met betrekking tot mogelijke aansprakelijkheid in relatie met het leveren van deze Dienst.
Gegevens die worden verwerkt voor doeleinden van Marketing en Profilering worden door de Onderneming bewaard vanaf het moment dat u toestemming geeft tot op het moment dat u de toestemming intrekt. Eenmaal de toestemming is ingetrokken, worden de gegevens niet langer voor deze doeleinden gebruikt, hoewel ze nog steeds door de Onderneming kunnen worden bewaard, in het bijzonder indien nodig om de belangen van de Onderneming te beschermen in verband met mogelijke aansprakelijkheid in relatie met deze verwerking, tenzij hierover door de bevoegde Toezichthoudende Autoriteit verduidelijking wordt gegeven.
Gegevens die verwerkt worden voor het verbeteren van de gebruikerservaring worden bewaard voor de duur aangeduid in het Cookie Beleid van de Onderneming.
RECHTEN VAN DE BETROKKENEN
De betrokkenen kunnen de volgende rechten uitoefenen:
U kunt de bovengenoemde rechten rechtstreeks uitoefenen via https://privacyportal.fcagroup.com.
WIJZIGINGEN
Dit Privacy Beleid is in werking getreden op 03.06.2021.
De onderneming behoudt zich het recht voor om dit Privacy Beleid geheel of gedeeltelijk te wijzigen of eenvoudigweg de inhoud ervan te updaten (bv. Tengevolge van wijzigingen in de toepasselijke wetgeving). Elke update zal door de Onderneming op de website gepubliceerd worden.