Skip to content Skip to navigation

Langetermijnhuur: de toekomst van mobiliteit

Leasys biedt lange termijn huuroplossingen op maat van je bedrijf.
Tal van Fiat-wagens staan klaar om meteen deel uit te maken van je wagenpark.

Vraag een offerte

Met een huurovereenkomst van Leasys ben je er zeker van dat je wagenpark alle hulp krijgt die het nodig heeft.

Leasys stelt zijn expertise ten dienste van het operationele beheer van je wagenpark Daarbij staan onze adviseurs klaar om je alle informatie te geven die je nodig hebt over onze leaseproducten, over de huidige fiscale wetgeving en over nieuwe specifieke diensten voor wagenparken.

Grote bedrijven

Leasys stelt zijn expertise ten dienste van grote wagenparken, speciale voertuigen en uitgeruste voertuigen. Bovendien fungeren we als belangrijke partner voor bedrijven die het operationele beheer van hun wagenpark willen stroomlijnen en delegeren.

Haal het maximum uit de diensten

Leasys biedt diensten en garanties aan die het beheer van je wagenpark vereenvoudigen, je helpen tijd te besparen en de bewegingsvrijheid verbeteren. Zo geniet jij als bestuurder van volledige gemoedsrust en is je wagenpark in topconditie. Leasys neemt niet alleen de essentiële diensten voor het beheer van je wagen voor zijn rekening, zoals de verkeersbelasting, de dekking van de burgerlijke aansprakelijkheid, de brand-, diefstal- en schadeverzekering, je kunt bij Leasys ook terecht voor aanvullende diensten die specifiek op je wagenpark zijn afgestemd.

Onze producten

Fiat-500-Panda-Hybrid

Ben je een particulier?

Ontdek de aanbiedingen van Stellantis Financial Services op jouw maat.

Meer weten

Services

Kan ik eender welk soort wagen huren?

Met een langetermijnhuur ben je vrij om elk type voertuig en uitrustingsniveau te kiezen dat past bij je persoonlijke behoeften en voorkeuren: stadswagens, berlines of zelfs bestelwagens. Het dienstenpakket voor voertuigbeheer is ook aanpasbaar.

Is langetermijnhuur voordeliger dan een aankoop?

Langetermijnhuur is een alternatieve vorm van mobiliteit die je bevrijdt van alle zorgen die horen bij het beheer van je wagen. Voor een vast maandelijks bedrag kun je gebruikmaken van alle diensten die je nodig hebt tegen voordelige tarieven, waarbij je profiteert van het concurrentievoordeel van een grote speler op de markt voor langetermijnverhuur.

Mag ik in het buitenland rijden met een huurwagen?

Je mag met de huurwagen rijden in alle landen die vermeld staan in het groene boekje. Het afleveringsrapport geldt ook als Leasys-rijbewijs voor het buitenland.

Wie mag er in een wagen rijden met een huurovereenkomst op lange termijn?

Je kunt leden van je directe familie toestemming geven om de wagen(s) te gebruiken, onder je eigen verantwoordelijkheid. De persoon die het contract ondertekent, blijft altijd rechtstreeks aansprakelijk tegenover Leasys. De contracthouder verbindt er zich ook toe om ervoor te zorgen dat de bestuurder van de huurwagen aan de voorwaarden van de geldende wetgeving voldoet en over een schriftelijke toelating daartoe beschikt.

Worden de gereden kilometers met de pre-leasewagen meegeteld bij de berekening van de afgelegde kilometers tijdens de langetermijnhuur?

Nee, de kilometers afgelegd met de pre-leasewagen zijn niet inbegrepen in het totaal aantal kilometers afgelegd met de wagen die onder de huurovereenkomst op lange termijn valt.

Mag ik een accessoire dat ik zelf kocht op een huurwagen installeren?

Daarvoor moet je een specifieke vergunning aanvragen om je accessoire te installeren. Neem contact op met de Leasys Customer Services op het gratis nummer 00 800 33442200. Als je aanvraag wordt goedgekeurd, zal Leasys je informeren over de te volgen procedure. De klant is dan volledig verantwoordelijk voor alle installatie- en verwijderingskosten.

Mag ik buiten België reizen met een huurwagen?

Ja, je mag met de huurwagen rijden in alle landen die vermeld staan op de groene kaart - het internationale verzekeringsbewijs waarmee je in een ander land mag rijden, in overeenstemming met de RCA-verzekering van het bezochte land. Het afleveringsrapport geldt als Leasys-autorisatie om in het buitenland te rijden.

Hoe vind ik de dichtstbijzijnde erkende werkplaats?

Raadpleeg de lijst met erkende Leasys-centra op de website leasys.com of gebruik de zoekfunctie in de Leasys-app om het dichtstbijzijnde hulppunt te vinden.

Welke werkzaamheden zijn niet inbegrepen in de mechanische onderhoudsdienst die door de huurovereenkomst wordt gegarandeerd?

De volgende diensten zijn niet inbegrepen: -valetdiensten (Leasys dekt deze enkel wanneer ze worden uitgevoerd na de recuperatie van een gestolen wagen of wanneer ze expliciet zijn opgenomen in het contract). -vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant worden aanbevolen. -onderhoud van opties die niet gedekt zijn door de bestelling of niet goedgekeurd zijn door Leasys.

Wie kan ik contacteren als de luidsprekerkit, navigatiesatelliet of een ander accessoire dat deel uitmaakt van het bedieningsysteem van de wagen niet werkt?

Als het accessoire bij de bestelling is inbegrepen, breng je de wagen rechtstreeks naar een bij Leasys aangesloten werkplaats ( surf voor meer informatie naar leasys.be).

Met wie moet ik contact opnemen als mijn wagen nieuwe olie nodig heeft?"

Je kunt de wagen rechtstreeks naar een bij Leasys aangesloten werkplaats brengen. Leasys neemt de oplaadkosten voor zijn rekening.

Wat moet ik doen als mijn wagen niet goed werkt of defect is?

Neem contact op met de pechhulpdienst van Leasys op het gratis nummer 00800 33442200 of ga naar "Roadside Assistance" in de Leasys-app. Roadside Assistance sleept de wagen weg en brengt hem naar de dichtstbijzijnde werkplaats. Indien voorzien in de huuraanvraag, zorgt Roadside Assistance ook voor een vervangwagen en assistentie om ervoor te zorgen dat je veilig naar huis kunt terugkeren of je reis kunt voortzetten.

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en de reserveband niet zelf kan monteren?

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en de reserveband niet zelf kan monteren?" Answer : " Contacteer Leasys Roadside Assistance op het gratis nummer 00800 33442200 - optie 1 - (of via de Leasys-app, in de rubriek "Roadside Assistance") en geef de exacte locatie van de defecte wagen door. Roadside Assistance zorgt ervoor dat de wagen naar de dichtstbijzijnde bandencentrale wordt gesleept.

Is langetermijnhuur voordeliger dan een aankoop?

Langetermijnhuur is een alternatieve vorm van mobiliteit die je bevrijdt van alle zorgen die horen bij het beheer van je wagen. Voor een vast maandelijks bedrag kun je gebruikmaken van alle diensten die je nodig hebt tegen voordelige tarieven, waarbij je profiteert van het concurrentievoordeel van een grote speler op de markt voor langetermijnverhuur.

Hoe vind ik de dichtstbijzijnde erkende werkplaats?

Raadpleeg de lijst met erkende Leasys-centra op de website leasys.com of gebruik de zoekfunctie in de Leasys-app om het dichtstbijzijnde hulppunt te vinden.

Welke werkzaamheden zijn niet inbegrepen in de mechanische onderhoudsdienst die door de huurovereenkomst wordt gegarandeerd?

De volgende diensten zijn niet inbegrepen:
-valetdiensten (Leasys dekt deze enkel wanneer ze worden uitgevoerd na de recuperatie van een gestolen wagen of wanneer ze expliciet zijn opgenomen in het contract).
-vloeistoffen die niet uitdrukkelijk door de fabrikant worden aanbevolen.
-onderhoud van opties die niet gedekt zijn door de bestelling of niet goedgekeurd zijn door Leasys.

Wie kan ik contacteren als de luidsprekerkit, navigatiesatelliet of een ander accessoire dat deel uitmaakt van het bedieningsysteem van de wagen niet werkt?

Als het accessoire bij de bestelling is inbegrepen, breng je de wagen rechtstreeks naar een bij Leasys aangesloten werkplaats ( surf voor meer informatie naar leasys.be).

Met wie moet ik contact opnemen als mijn wagen nieuwe olie nodig heeft?

Je kunt de wagen rechtstreeks naar een bij Leasys aangesloten werkplaats brengen. Leasys neemt de oplaadkosten voor zijn rekening.

Wat moet ik doen als mijn wagen niet goed werkt of defect is?

Neem contact op met de pechhulpdienst van Leasys op het gratis nummer 00800 33442200 of ga naar "Roadside Assistance" in de Leasys-app. Roadside Assistance sleept de wagen weg en brengt hem naar de dichtstbijzijnde werkplaats. Indien voorzien in de huuraanvraag, zorgt Roadside Assistance ook voor een vervangwagen en assistentie om ervoor te zorgen dat je veilig naar huis kunt terugkeren of je reis kunt voortzetten.

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb en de reserveband niet zelf kan monteren?

Contacteer Leasys Roadside Assistance op het gratis nummer 00800 33442200 - optie 1 - (of via de Leasys-app, in de rubriek "Roadside Assistance") en geef de exacte locatie van de defecte wagen door. Roadside Assistance zorgt ervoor dat de wagen naar de dichtstbijzijnde bandencentrale wordt gesleept.

// Start script Treasure Data // End Script Treasure Data