Prestaties en veiligheid

Fiat 500L benzine - 1.4-motor met 95 pk

Het niveau Euro 6 onderscheidt zich door een uitzonderlijke efficiëntie die bijdraagt tot een soepele rijstijl en een laag verbruik.

70

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN 

70 (95) BIJ 6.000

127

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

127 (4.500) BIJ 4.500

178

TOPSNELHEID

(km/h)

12,8

ACCELERATIE

VAN 0 TOT 100 KM (sec.)

6,1

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

8,1 STADSCYCLUS

5,0 CYCLUS BUITEN DE STAD

6,1 GEMENGDE CYCLUS

143

CO2-EMISSIES

(g/km)

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Verkrijgbaar met ,

een handgeschakelde zesversnellingsbak

Fiat 500L diesel - 1.4 T-Jet Turbo-motor met 120 pk

De nieuwe 1.4 T-Jet Turbo 120 pk reageert bliksemsnel op de gasinput. Deze robuuste en betrouwbare motor is de ideale krachtbron om in alle rijomstandigheden een uitmuntende wendbaarheid en energie aan de dag te leggen

120

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN :

120 (88) BIJ 5.000

206

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

206 BIJ 2.000

189

TOPSNELHEID

(km/h)

10,2

ACCELERATIE

VAN 0 TOT 100 KM (sec.)

6,7

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

8,8 STADSCYCLUS

5,4 CYCLUS BUITEN DE STAD

6,7 GEMENGDE CYCLUS

155

CO2-EMISSIES

(g/km)

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Verkrijgbaar met ,

een handgeschakelde zesversnellingsbak

Fiat 500L diesel - 1.3 MULTIJET-motor met 95 pk

De monovolume Fiat 500L diesel met 95 pk is uitgerust met de MultiJet II-technologie: innovatieve injectoren die tot acht injecties per cyclus aankunnen, optimaliseren de verbranding dankzij het IRS-systeem dat de brandstofinjectie regelt. Deze technologie maakt het mogelijk om het verbrandingsproces te verbeteren en zo de werkingsgeluiden en de CO2-uitstoot van de Fiat 500L monovolume gevoelig terug te dringen

95

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN :

95 (70) BIJ 3.750

215

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

215 BIJ 1.500

171

TOPSNELHEID

(km/h)

13,9

ACCELERATIE

VAN 0 TOT 100 KM (sec.)

4,1

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

4,9 STADSCYCLUS

3,6 CYCLUS BUITEN DE STAD

4,1 GEMENGDE CYCLUS

107

CO2-EMISSIES

(g/km)

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Verkrijgbaar met ,

een handgeschakelde vijfversnellingsbak

Fiat 500L diesel - 1.3 MULTIJET-motor met 95 pk en Dualogic™-transmissie

De 500L verenigt het innovatieve MultiJet II-systeem met de efficiëntie van de gerobotiseerde Dualogic™-transmissie met vijf verhoudingen en laat u zo genieten van een maximaal rijcomfort in combinatie met nog lagere verbruiks- en emissiecijfers.

95

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN :

95 (70) BIJ 3.750

215

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

215 BIJ 1.500

169

TOPSNELHEID

(km/h)

14,8

ACCELERATIE

VAN 0 TOT 100 KM (sec.)

3,9

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

4,5 STADSCYCLUS

3,6 CYCLUS BUITEN DE STAD

3,9 GEMENGDE CYCLUS

104

CO2-EMISSIES

(g/km)

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Verkrijgbaar met ,

de gerobotiseerde Dualogic™-transmissie met vijf verhoudingen, die u laat genieten van een maximaal rijcomfort in combinatie met nog lagere verbruiks- en emissiecijfers.

Fiat 500L diesel - 1.6 MULTIJET II-motor met 120 pk

Uitzonderlijke prestaties voor de nieuwe 1.6 MultiJet II-motor met 120 pk. Zijn compacte turbo met variabele geometrie maakt hem tot een koppelrijke motor, zelfs bij lage toerentallen (320 Nm bij 1.750 t/min).

120

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN :

120 (88) BIJ 3.750

320

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

320 BIJ 1.750

189

TOPSNELHEID

(km/h)

10,7

ACCELERATIE

VAN 0 TOT 100 KM (sec.)

4,2

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

4,6 STADSCYCLUS

4,0 CYCLUS BUITEN DE STAD

4,2 GEMENGDE CYCLUS

112

CO2-EMISSIES

(g/km)

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Verkrijgbaar met ,

handgeschakelde zesversnellingsbak

Fiat 500L CNG - Methaanmotor 0.9 TWINAIR TURBO CNG met 85/80 pk

De innovatieve 0.9 TwinAir Turbo-motor op benzine en methaan, die werd verkozen tot ‘beste ecologische motor van het jaar 2013’ combineert de ecologische troeven van methaan met het vermogen en het rijplezier van de Turbo TwinAir-technologie.

METHAAN

59

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN

59 (80) BIJ 5.500

140

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

140 BIJ 1.500

163

TOPSNELHEID

(km/h)

15,7

ACCELERATIE

VAN 0 TOT 100 KM (sec.)

3,9*

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

4,7* STADSCYCLUS

3,3* CYCLUS BUITEN DE STAD

3,9* GEMENGDE CYCLUS

105

CO2-EMISSIES

(g/km)

BENZINE

63

MAXIMUMVERMOGEN CE

KW (PK) BIJ T/MIN :

63 (85) bij 5.500

145

MAXIMUMKOPPEL CE

NM BIJ T/MIN

145 TOT 1.000

167

TOPSNELHEID

(km/h)

14,8

ACCELERATIE

0 TOT 100 KM (sec.)

5,9

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

7,2 STADSCYCLUS

5,2 CYCLUS BUITEN DE STAD

5,9 GEMENGDE CYCLUS

137

GEMENGDE CO2-EMISSIES

(g/km)

* Het verbruik en de inhoud van de tank van de Natural Power-motor worden uitgedrukt in kilogram

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Beschikbaar met een ,

handgeschakelde zesversnellingsbak + achteruit

Maximaal passief veiligheidsniveau

Niemand zorgt beter voor uw gezin dan het 500L-gamma. Daarom hebben we ervoor geopteerd om hem een groot aantal airbags (maximaal zeven) te geven, zowel voorin als op de zijkanten.

Veiligheid van de 500L: airbags

Om in alle rust door de stad te rijden

Stadsritten waren nog nooit zo veilig als met de 500L: de noodremhulp City Brake Control detecteert de aanwezigheid van andere voertuigen of obstakels en remt automatisch af om een aanrijding te voorkomen of de gevolgen ervan te beperken.

Veiligheid van de 500L, noodremhulp City Brake Control

Een onverstoorbare stabiliteit

Rijd in alle sereniteit in de wetenschap dat uw gezin veilig is. Met de 500L geniet u een perfecte beheersing van de wagen tijdens noodmanoeuvres of op gladde ondergrond dankzij de elektronische stabiliteitscontrole ESP. Die omvat verschillende functies: de antislipregeling tijdens het accelereren en remmen ASR/MSR, de vertrekhulp voor hellingen Hill Holder, het antiblokkeerremsysteem ABS + elektronische remkrachtverdeler EBD, de koprolbeveiliging ERM en de actieve stuurbekrachtiging DST.

Veiligheid van de 500L, elektronische stabiliteitscontrole ESC

Hebt u de indruk dat de helling soms moeilijk te overwinnen is?

Op pittige wijze vertrekken is kinderspel met de 500L, zelfs op een helling. Dat is te danken aan de Hill Holder die voorkomt dat de wagen achteruit bolt.

Wegprestaties van de 500L, vertrekhulp voor hellingen Hill Holder

Alles is onder controle

De 500L staat steeds tot uw dienst wanneer u hulp nodig hebt. Zo beschikt hij over het DST-systeem, dat dynamische stuurkoppel levert om de wegligging van de wagen te verbeteren.

Wegprestaties van de 500L, actieve stuurbekrachtiging DST

Veiligheid in alle mogelijke scenario’s

Het ERM-systeem is een geëvolueerde functie van het systeem dat de rolneiging beperkt en werd ontwikkeld om uw ritten nog veiliger te maken.

Wegprestaties van de 500L, demping van de rolneigingen met ERM