Prestaties en veiligheid

Diesel - 1.6 MultiJet-dieselmotor met 95 pk en S&S

De Doblò Diesel is uitgerust met de MultiJet II-technologie: de innovatieve injectoren kunnen tot acht injecties per cyclus genereren om zo de verbranding te optimaliseren dankzij alsmaar meer geavanceerde technologieën zoals het IRS-systeem om de brandstofinjectie te regelen. Dat bevordert het verbrandingsproces en draagt bij tot een lager geluids- en emissieniveau.

70

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN

70 (95) BIJ 2.500

300

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

300 (30,6) BIJ 1.750

160

TOPSNELHEID

(KM/U)

160/156*

13,9

ACCELERATION

(SEC.) VAN 0 TOT 100 KM/U

5,2

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

STADSCYCLUS 6,5/6,8*

CYCLUS BUITEN DE STAD 4,4/4,7*

GEMENGDE CYCLUS 5,2/5,5*

137

CO2-EMISSIES

(G/KM)

137/144*

*Trekking

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Beschikbaar met een

handgeschakelde zesversnellingsbak + achteruit

Diesel - 1.6 MultiJet-dieselmotor met 120 pk en S&S

De dieselmotor met 120 pk is uitgerust met de MultiJet-technologie: de injectoren kunnen tot acht injecties per cyclus beheren om zo de verbranding te optimaliseren dankzij alsmaar meer geavanceerde technologieën zoals het IRS-systeem (injectieregeling). Dat bevordert het verbrandingsproces en draagt bij tot een lager geluids- en CO2-niveau.

88

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN

88 (120) BIJ 3.750

320

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

320 (32,6) BIJ 1.750

172

TOPSNELHEID

(KM/U)

172/168*

13,9

ACCELERATION

(SEC.) VAN 0 TOT 100 KM/U

5,2

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

STADSCYCLUS 6,5/6,8*

CYCLUS BUITEN DE STAD 4,4/4,7*

GEMENGDE CYCLUS 5,2/5,5*

137

CO2-EMISSIES

(G/KM)

137/144*

*Trekking

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Beschikbaar met een

handgeschakelde zesversnellingsbak + achteruit

Diesel - 1.6 MultiJet-dieselmotor met 120 pk en S&S

De dieselmotor met 120 pk is uitgerust met de MultiJet-technologie: de injectoren kunnen tot acht injecties per cyclus beheren om zo de verbranding te optimaliseren dankzij alsmaar meer geavanceerde technologieën zoals het IRS-systeem (injectieregeling). Dat bevordert het verbrandingsproces en draagt bij tot een lager geluids- en CO2-niveau.

70

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN

70 (95) BIJ 6.000

127

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

127 (12,95) BIJ 4.500

161

TOPSNELHEID

(KM/U)

161

15,4

ACCELERATION

(SEC.) VAN 0 TOT 100 KM/U

7,4

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

STADSCYCLUS 10,0

CYCLUS BUITEN DE STAD 5,9

GEMENGDE CYCLUS 7,4

173

CO2-EMISSIES

(G/KM)

173

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Beschikbaar met een

handgeschakelde zesversnellingsbak + achteruit

Benzine - 1.4 T-Jet met 120 pk

Ontbrekend gegeven

88

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN

88 (120) BIJ 5.000

206

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

206 (21) BIJ 2.000

172

TOPSNELHEID

(KM/U)

172

12,3

ACCELERATION

(SEC.) VAN 0 TOT 100 KM/U

7,2

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

STADSCYCLUS 9,5

CYCLUS BUITEN DE STAD 5,9

GEMENGDE CYCLUS 7,2

169

CO2-EMISSIES

(G/KM)

169

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Beschikbaar met een

handgeschakelde zesversnellingsbak + achteruit

Benzinemotor 1.4 T-jet Natural Power met 120 pk

Ontbrekend gegeven

88

MAXIMUMVERMOGEN

CE - KW (PK) BIJ T/MIN

88 (120) BIJ 5.000

206

MAXIMUMKOPPEL

CE - NM BIJ T/MIN

206 (21) BIJ 2.000

172

TOPSNELHEID

(KM/U)

172

12,3

ACCELERATION

(SEC.) VAN 0 TOT 100 KM/U

7,2

VERBRUIK

(L/100 KM) RICHTLIJN 2004/3/CE

STADSCYCLUS 6,5

CYCLUS BUITEN DE STAD 4

GEMENGDE CYCLUS 4,9

134

CO2-EMISSIES

(G/KM)

134

Emissieniveau van de motor

Euro 6

Beschikbaar met een

handgeschakelde zesversnellingsbak + achteruit

Een gezinswagen die u beschermt

Het interieur omvat kreukelzones bestemd om de botsenergie op bepaalde, nauwkeurig bestudeerde plaatsen te absorberen in geval van ongevallen, terwijl de deuren zodanig werden ontworpen dat ze nooit onbedoeld kunnen opengaan bij een impact.

Veiligheid van de Fiat Doblò

Een benijdenswaardige passieve veiligheid

De Fiat Doblò beschikt in het totaal over vier airbags. De laterale airbags zijn ontworpen om het hoofd, de borstkas en het bekken van de passagiers te beschermen bij zijdelingse aanrijdingen.

Airbags, veiligheid van de Fiat Doblò

Rijd in alle veiligheid

Een maximale actieve veiligheid wordt verzekerd door de elektronische stabiliteitscontrole ESC, die de antislipregeling ASR combineert met een elektronische remkrachtverdeler (EBD) om de wagen zelfs tijdens forse remmanoeuvres onder controle te houden.

Veiligheid, het ESC-systeem van de Fiat Doblò

Geen enkele helling kan u nog afremmen

Het wordt voortaan nog eenvoudiger om nieuwe gebieden te verkennen dankzij de Hill Holder, die de bestuurder helpt bij het vertrekken op een helling door te voorkomen dat de wagen achteruit bolt.

Vertrekhulp voor hellingen Hill Holder van de Fiat Doblò

Dead Lock-vergrendelingssysteem

De Doblò is nog beter beveiligd dankzij de Dead Lock-vergrendeling, een erg praktisch systeem dat uw wagen zelfs beschermt tegen diefstal. Wanneer de Doblò vergrendeld is, zijn de binnenhandgrepen uitgeschakeld en kunnen de deuren niet worden geopend, zelfs niet wanneer er een raam wordt gebroken.

Automatische sluiting van de deuren van de Fiat Doblò