BENZINE 1.6 E-Torq 110 PK VOORWIELAANDRIJVING

  • CILINDERHOUD (CM³): 1598
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • EC MAX VERMOGEN - KW (PK) BIJ TPM: 81 (110) @ 5500
  • EC MAX CE – KOPPEL (KGM) BIJ TPM: 152 (15,5) @ 4500
  • MAXIMUMSNELHEID (KM/U): 180
  • ACCELERATIE (SEC.) - 0/100 KM/U: 11,5

BENZINE 1.6 E-Torq 110 PK VOORWIELAANDRIJVING

​​​

  • VERBRUIK (L/100 KM) VERORDENING 2004/3/EC
  • STADSCYCLUS: 8,7
  • BUITEN DE STAD: 5,0
  • GECOMBINEERDE CYCLUS: 6,4
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 147

BENZINE 1.4 Turbo MultiAir II 136 PK VOORWIELAANDRIJVING

De Turbo MultiAir II-technologie combineert uitstekende prestaties, gegarandeerd door het rijke koppel, met een laag verbruik en een lage uitstoot. Het stop-startsysteem is standaard.



  • CILINDERINHOUD (CM³): 1368
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • EC MAX VERMOGEN - KW (PK) BIJ TPM: 100 (136) @ 5000
  • EC MAX CE – KOPPEL (KGM) BIJ TPM: 230 (23,5) @ 1750
  • MAXIMUMSNELHEID (KM/U): 190
  • ACCELERATIE (SEC.) - 0/100 KM/U: 9,8

BENZINE 1.4 Turbo MultiAir II 136 PK VOORWIELAANDRIJVING

De Turbo MultiAir II-technologie combineert uitstekende prestaties, gegarandeerd door het rijke koppel, met een laag verbruik en een lage uitstoot. Het stop-startsysteem is standaard.

  • VERBRUIK (L/100 KM) VERORDENING 2004/3/EC
  • STADSCYCLUS: 7,8
  • BUITEN DE STAD: 5,0
  • GECOMBINEERDE CYCLUS: 6,0
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 139

BENZINE 1.4 Turbo MultiAir II 136 PK DCT VOORWIELAANDRIJVING

Dankzij de innovatieve automatische versnellingsbak met dubbele koppeling en de Turbo MultiAir II-technologie combineert de 136 pk sterke 1.4 benzinemotor prestaties en rijplezier met een laag verbruik en een lage uitstoot.



  • CILINDERINHOUD (CM³): 1368
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • EC MAX VERMOGEN - KW (PK) BIJ TPM: 100 (136) @ 5000
  • EC MAX CE – KOPPEL (KGM) BIJ TPM: 230 (23,5) @ 1750
  • MAXIMUMSNELHEID (KM/U): 190
  • ACCELERATIE (SEC.) - 0/100 KM/U: 9,8

BENZINE 1.4 Turbo MultiAir II 136 PK DCT VOORWIELAANDRIJVING

Dankzij de innovatieve automatische versnellingsbak met dubbele koppeling en de Turbo MultiAir II-technologie combineert de 136 pk sterke 1.4 benzinemotor prestaties en rijplezier met een laag verbruik en een lage uitstoot.

  • VERBRUIK (L/100 KM) VERORDENING 2004/3/EC
  • STADSCYCLUS: 7,2
  • BUITEN DE STAD: 4,9
  • GECOMBINEERDE CYCLUS: 5,7
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 133

Automatische 6-versnellingsbak met dubbele koppeling.

DIESEL 1.6 MultiJet II 115 HP VOORWIELAANDRIJVING

Met zijn rijke koppel levert deze uitstekende turbodiesel topprestaties, die zowel betrouwbaarheid als een laag verbruik garanderen.



  • CILINDERINHOUD (CM³): 1598
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • EC MAX VERMOGEN - KW (PK) BIJ TPM: 85 (115) @ 3750
  • EC MAX CE – KOPPEL (KGM) BIJ TPM: 320 (32,6) @ 1750
  • MAXIMUMSNELHEID (KM/U): 186
  • ACCELERATIE (SEC.) - 0/100 KM/U: 10,5

DIESEL 1.6 MultiJet II 115 HP VOORWIELAANDRIJVING

Met zijn rijke koppel levert deze uitstekende turbodiesel topprestaties, die zowel betrouwbaarheid als een laag verbruik garanderen.

  • VERBRUIK (L/100 KM) VERORDENING 2004/3/EC
  • STADSCYCLUS: 4,7
  • BUITEN DE STAD: 3,8
  • GECOMBINEERDE CYCLUS: 4,1
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 109

AUTOMAAT MET DUBBELE KOPPELING (DCT)

Deze innovatieve 6-trapsautomaat met dubbele koppeling werd ontwikkeld voor al wie meer prestaties en rijplezier wil.

Twee automatische transmissies samen maken het mogelijk om van versnelling te veranderen zonder tractie en zonder vermogen te verliezen.

Gebruik ze in de automatische stand als u comfort verkiest. Of ga voor de sequentiële stand als u liever sportiever rijdt.

Afbeeldingen ter illustratie en niet-contractueel. Gelieve u te richten tot uw verdeler om de verschillende combinatiemogelijkheden te ontdekken (kleuren, stoffen, etc.).