500X: de avant-garde technologie van een crossover gecombineerd met het design van een 500.

BoxTemplate_500X_HeaderTitle_BckRed

FIAT 500X Crossover:
Een opmerkelijk design met spitstechnologie.

 
BoxTemplate_500X_CssClass_Image
BoxTemplate_500X_CssClass_Image
BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2_CTA BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2_CTA
De crossover met een elegant design.
Unieke details en een onvervalst rijplezier in alle veiligheid.
BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2
De crossover voor het avontuur. Zonder compromis.
Een vechtjas op elk terrein.
BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2
  • Sierstrips vooraan met verchroomde details
  • DASHBOARD IN CARROSERRIEKLEUR
  • Voorwielaandrijving
BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2
  • Sierstrips met de look van een terreinauto en gesatineerd verchroomde details
  • Mat grijs dashboard
  • Voorwielaandrijving met Traction+-systeem of optionele vierwielaandrijving
BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2
BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2 BoxTemplate_500X_CssClass_HtmlContent2

500X DESIGN

 
BoxTemplate_500X_Title_BckGray_Drag

TRACTIE

 
BoxTemplate_500X_Title_BckGray_Drag

500X MOTORVERSIES

BoxTemplate_500X_Title_BckGray
BoxTemplate_500X_TabList

Alle dieselmotoren van de 500X voldoen aan de Euro 6-norm, en zorgen voor sterke prestaties en zeer soepel rijden, terwijl het brandstofverbruik en de emissies zeer laag blijven. Vooral dankzij de MultiJet II- technologie die met nieuwe injectoren tot 8 inspuitingen per cyclus mogelijk maakt, en voortdurend brandstofbesparende technieken toepast, zoals IRS (Injection Rate Shaping: injectiesnelheid aanpassen), die het verbrandingssysteem optimaliseert voor minder lawaai, een lagere partikeluitstoot en minder stikstofoxiden (NOx).

Beschikbare motorversies:
 
MULTIJET II
95 PK
MULTIJET II
115 PK
 
MULTIJET II
136 PK
BoxTemplate_500X_TabItem

Dankzij de Turbo MultiAir-technologie combineren de benzinemotoren van de 500X prestaties met rijplezier en met uitzonderlijk veel koppel en vermogen bij elke snelheid, terwijl het brandstofverbruik en de CO2-emissies laag blijven.

In vergelijking met een traditionele benzinemotor genereert de MultiAir-technologie een hoger vermogen (tot +10%) en een hoger koppel (tot +15%), evenals een opmerkelijk lager verbruik (tot -10%), lagere CO2-emissies, minder partikels (tot -40%) en minder NOx (tot -60%). De kern van de MultiAir-technologie is het elektro-hydraulische klepbedieningssysteem, dat bijdraagt aan een lager brandstofverbruik (door de rechtstreekse regeling van de luchtmassa via de ingangskleppen van de motor, zonder het pedaal te gebruiken) en minder vervuilende emissies.

Beschikbare motorversies:
 
E-TORQ
110 PK
 
MULTIAIR II
136 PK
 
MULTIAIR II
163 PK
BoxTemplate_500X_TabItem

500X GALERIJ

BoxTemplate_500X_Title_BckGray
RowTemplate_500X_3boxes
BoxTemplate_500X_Media_Row2_Gallery
RowTemplate_500X_Media_Row3_Gallery