Vanaf € 18.900




Voor gezinnen die het leven willen ontdekken
Verken de wereld in stijl.
Fiat 500l trekking crossover

BENZINE 1.4 16v 95 pk

​Euro 6-motoren onderscheiden zich door een uitzonderlijke efficiëntie die zich vertaalt in een soepele rijstijl met een laag verbruik.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.368
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 70 (95) @ 6.000
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM @ T/MIN: 127 @ 4.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 165

BENZINE 1.4 16v 95 pk

Euro 6-motoren onderscheiden zich door een uitzonderlijke efficiëntie die zich vertaalt in een soepele rijstijl met een laag verbruik.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0-100 KM/U: 13,2
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 8,2
  • BUITEN DE STAD: 5,0
  • GEMENGDE CYCLUS: 6,2
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 144

BENZINE 1.4 16v T-Jet 120 PK

​Reageert onmiddellijk op acceleraties en toont zich robuust en betrouwbaar. Kortom, de ideale motor om in alle rijomstandigheden een responsief rij- en weggedrag te verzekeren.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.368
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 88 (120) @ 5.000
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM @ T/MIN: 206 @ 2.000
  • TOPSNELHEID (KM/U): 183

BENZINE 1.4 16v T-Jet 120 PK

​Reageert onmiddellijk op acceleraties en toont zich robuust en betrouwbaar. Kortom, de ideale motor om in alle rijomstandigheden een responsief rij- en weggedrag te verzekeren.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0-100 KM/U: 11
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 9
  • BUITEN DE STAD: 5,4
  • GEMENGDE CYCLUS: 6,7
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 157

DIESEL1.3 MultiJet 16v 95 pk



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.248
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 5 + ACHTERUIT
  • MAXIMUM VERMOGEN (EG) PK (KW) @ T/MIN: 95 (70) @ 3.500
  • MAX. KOPPEL (EG) NM @ T/MIN: 215 @ 1.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 166

DIESEL1.3 MultiJet 16v 95 pk



  • ACCELERATIE (SEC.) – 0-100 KM/U: 14,3
  • VERBRUIK (l/100 km): RICHTLIJN 2004/3/EG.
  • GEMENGDE CYCLUS: 5,1
  • BUITEN DE STAD: 3,6
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,2
  • CO2-UITSTOOT GEMENGDE CYCLUS (G/KM): 109

DIESEL 1.3 MultiJet 16v 95 PK MTA

​Met automatische gerobotiseerde Dualogic™-transmissie die u een maximaal rijcomfort biedt en het verbruik en de emissies verder terugdringt.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.248
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 5 + ACHTERUIT
  • MAXIMUM VERMOGEN (EG) PK (KW) @ T/MIN: 95 (70) @ 3.500
  • MAX. KOPPEL (EG) NM @ T/MIN: 215 @ 1.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 163

DIESEL 1.3 MultiJet 16v 95 PK MTA

​Met automatische gerobotiseerde Dualogic™-transmissie die u een maximaal rijcomfort biedt en het verbruik en de emissies verder terugdringt.



  • ACCELERATIE (SEC.) – 0-100 KM/U: 15,5
  • VERBRUIK (l/100 km): RICHTLIJN 2004/3/EG.
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,5
  • BUITEN DE STAD: 3,7
  • GEMENGDE CYCLUS: 4
  • CO2-UITSTOOT GEMENGDE CYCLUS (G/KM): 106

DIESEL 1.6 16v MultiJet II 120 PK

Uitmuntende prestaties, dankzij de nieuwe 1.6 MultiJet II 120 pk. Zijn turbo met variabele geometrie is kleiner en levert een nog groter koppel bij lage toerentallen (320 Nm bij 1.750 t/min).



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.598
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUM VERMOGEN (EG) PK (KW) @ T/MIN: 120 (88) @ 3.750
  • MAX. KOPPEL (EG) NM @ T/MIN: 320 @ 1.750
  • TOPSNELHEID (KM/U): 183

DIESEL 1.6 16v MultiJet II 120 PK

Uitmuntende prestaties, dankzij de nieuwe 1.6 MultiJet II 120 pk. Zijn turbo met variabele geometrie is kleiner en levert een nog groter koppel bij lage toerentallen (320 Nm bij 1.750 t/min).



  • ACCELERATIE (SEC.) – 0-100 KM/U: 11,5
  • VERBRUIK (l/100 km): RICHTLIJN 2004/3/EG.
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,9
  • BUITEN DE STAD: 4
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,3
  • CO2-UITSTOOT GEMENGDE CYCLUS (G/KM): 114

Afbeeldingen ter illustratie en niet-contractueel. Gelieve u te richten tot uw verdeler om de verschillende combinatiemogelijkheden te ontdekken (kleuren, stoffen, etc.).