Vanaf € 18.100




MAGIC PURPOSE WAGON.
Fiat 500L living

BENZINE 0.9 TwinAir Turbo 105 PK

De nieuwe, krachtige TwinAir Turbo doet een beroep op hypergeavanceerde technologieën, zoals een compressor en ultra-efficiënte turbo, een geïntegreerd uitlaatspruitstuk op de cilinderkoppen en het vernieuwende MultiAir 2-controlesysteem voor de inlaatkleppen. Zo combineert hij een pittig karakter met een laag verbruik. Met standaard stop-startsysteem.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 875
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 77 (105) @ 5.500
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM @ T/MIN: 145 @ 2.000
  • TOPSNELHEID (KM/U): 180

BENZINE 0.9 TwinAir Turbo 105 PK

De nieuwe, krachtige TwinAir Turbo doet een beroep op hypergeavanceerde technologieën, zoals een compressor en ultra-efficiënte turbo, een geïntegreerd uitlaatspruitstuk op de cilinderkoppen en het vernieuwende MultiAir 2-controlesysteem voor de inlaatkleppen. Zo combineert hij een pittig karakter met een laag verbruik. Met standaard stop-startsysteem.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0-100 KM/U: 12,5
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 5,7
  • BUITEN DE STAD: 4,2
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,8
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 112

BENZINE 1.4 16v 95 pk

Euro 6-motoren onderscheiden zich door een uitzonderlijke efficiëntie die zich vertaalt in een soepele rijstijl met een laag verbruik.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.368
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 70 (95) @ 6.000
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM @ T/MIN: 127 @ 4.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 178

BENZINE 1.4 16v 95 pk

Euro 6-motoren onderscheiden zich door een uitzonderlijke efficiëntie die zich vertaalt in een soepele rijstijl met een laag verbruik.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0-100 KM/U: 12,8
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 8,1
  • BUITEN DE STAD: 5,0
  • GEMENGDE CYCLUS: 6,1
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 143

BENZINE 1.4 16v T-Jet 120 PK

Reageert onmiddellijk op acceleraties en toont zich robuust en betrouwbaar. Kortom, de ideale motor om in alle rijomstandigheden een responsief rijgedrag en uitstekende prestaties te verzekeren.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.368
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 88 (120) @ 5.000
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM @ T/MIN: 206 @ 2.000
  • TOPSNELHEID (KM/U): 189

BENZINE 1.4 16v T-Jet 120 PK

Reageert onmiddellijk op acceleraties en toont zich robuust en betrouwbaar. Kortom, de ideale motor om in alle rijomstandigheden een responsief rijgedrag en uitstekende prestaties te verzekeren.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0-100 KM/U: 10,2
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 8,8
  • BUITEN DE STAD: 5,4
  • GEMENGDE CYCLUS: 6,7
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 155

DIESEL 1.3 MultiJet 16v 95 pk

  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.248
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 5 + ACHTERUIT
  • MAXIMUM VERMOGEN (EG) PK (KW) @ T/MIN: 95 (70) @ 3.500
  • MAX. KOPPEL (EG) NM @ T/MIN: 215 @ 1.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 171

DIESEL 1.3 MultiJet 16v 95 pk

  • ACCELERATIE (SEC.) – 0-100 KM/U: 14,1
  • VERBRUIK (l/100 KM): RICHTLIJN 2004/3/EG.
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,9
  • BUITEN DE STAD: 3,6
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,1
  • CO2-UITSTOOT GEMENGDE CYCLUS (G/KM): 107

DIESEL 1.3 MultiJet 16v 95 PK MTA

Met automatische gerobotiseerde Dualogic™-transmissie die u een maximaal rijcomfort biedt en het verbruik en de emissies verder terugdringt.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.248
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 5 + ACHTERUIT
  • MAXIMUM VERMOGEN (EG) PK (KW) @ T/MIN: 95 (70) @ 3.500
  • MAX. KOPPEL (EG) NM @ T/MIN: 215 @ 1.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 169

DIESEL 1.3 MultiJet 16v 95 PK MTA

Met automatische gerobotiseerde Dualogic™-transmissie die u een maximaal rijcomfort biedt en het verbruik en de emissies verder terugdringt.



  • ACCELERATIE (SEC.) – 0-100 KM/U: 15,4
  • VERBRUIK (l/100 km): RICHTLIJN 2004/3/EG.
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,5
  • BUITEN DE STAD: 3,6
  • GEMENGDE CYCLUS: 3,9
  • CO2-UITSTOOT GEMENGDE CYCLUS (G/KM): 104

DIESEL 1.6 16v MultiJet II 120 PK

Uitmuntende prestaties, dankzij de nieuwe 1.6 MultiJet II 120 pk. Zijn turbo met variabele geometrie is kleiner en levert een nog hoger koppel bij lage toerentallen (320 Nm bij 1.750 t/min).



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.598
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUM VERMOGEN (EG) PK (KW) @ T/MIN: 120 (88) @ 3.750
  • MAX. KOPPEL (EG) NM @ T/MIN: 320 @ 1.750
  • TOPSNELHEID (KM/U): 189

DIESEL 1.6 16v MultiJet II 120 PK

Uitmuntende prestaties, dankzij de nieuwe 1.6 MultiJet II 120 pk. Zijn turbo met variabele geometrie is kleiner en levert een nog hoger koppel bij lage toerentallen (320 Nm bij 1.750 t/min).



  • ACCELERATIE (SEC.) – 0-100 KM/U: 10,9
  • VERBRUIK (l/100 km): RICHTLIJN 2004/3/EG.
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,6
  • BUITEN DE STAD: 4
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,2
  • CO2-UITSTOOT GEMENGDE CYCLUS (G/KM): 112

CNG 80 PK

  • CILINDERINHOUD (cm³): 875
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 59 (80) @ 5.500
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM @ T/MIN: 140 @ 1.500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 163

CNG 80 PK

  • ACCELERATIE (SEC.) - 0-100 KM/U: 15,7
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 7,2/(4,7 CNG)
  • BUITEN DE STAD: 5,2/(3,3 CNG)
  • GEMENGDE CYCLUS: 5,9/(3,9 CNG)
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 105 CNG

Afbeeldingen ter illustratie en niet-contractueel. Gelieve u te richten tot uw verdeler om de verschillende combinatiemogelijkheden te ontdekken (kleuren, stoffen, etc.).