BENZINE 1.2 69 pk

  • CILINDERINHOUD (cm³): 1.242
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 51 (69) @ 5.500
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM (KGM) @ T/MIN: 102 (10,4) @ 3.000
  • TOPSNELHEID (KM/U): 160
  • ACCELERATIE (SEC.) - 0 - 100 KM/U: 12,9

BENZINE 1.2 69 pk

  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 6.2/4.8*
  • BUITEN DE STAD: 4.2/4*
  • GEMENGDE CYCLUS: 4.9/4.3*
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 115

*Met Start & Stop + Eco pack

Benzine 0.9 TwinAir 85 pk START&STOP

Fiats revolutionaire en meermaals bekroonde tweecilindermotor (Motor van het Jaar 2013) drijft de filosofie van downsizing ten top: een kleinere inhoud voor lagere verbruiks- en uitstootwaarden, verbeterde prestaties en een uiterst aanstekelijk rijplezier.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 875
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 62,5 (85) @ 5.500
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM (KGM) @ T/MIN: 145 (14,8) @ 1.900
  • TOPSNELHEID (KM/U): 173

Benzine 0.9 TwinAir 85 pk START&STOP

Fiats revolutionaire en meermaals bekroonde tweecilindermotor (Motor van het Jaar 2013) drijft de filosofie van downsizing ten top: een kleinere inhoud voor lagere verbruiks- en uitstootwaarden, verbeterde prestaties en een uiterst aanstekelijk rijplezier.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0 - 100 KM/U: 11,0
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 4,6
  • BUITEN DE STAD: 3,4
  • GEMENGDE CYCLUS: 3,8
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 90

Benzine 0.9 TwinAir Turbo 105 pk START&STOP

De nieuwe, krachtige TwinAir Turbo doet een beroep op hypergeavanceerde technologieën zoals een compressor en ultra-efficiënte turbo, een geïntegreerd uitlaatspruitstuk op de cilinderkoppen en het vernieuwende MultiAir 2-controlesysteem voor de inlaatkleppen. Zo combineert hij een pittig karakter met een laag verbruik.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 875
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • AANTAL VERSNELLINGEN: 6 + ACHTERUIT
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 77 (105) @ 5.500
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM (KGM) @ T/MIN: 145 (14,8) @ 2.000
  • TOPSNELHEID (KM/U): 188

Benzine 0.9 TwinAir Turbo 105 pk START&STOP

De nieuwe, krachtige TwinAir Turbo doet een beroep op hypergeavanceerde technologieën zoals een compressor en ultra-efficiënte turbo, een geïntegreerd uitlaatspruitstuk op de cilinderkoppen en het vernieuwende MultiAir 2-controlesysteem voor de inlaatkleppen. Zo combineert hij een pittig karakter met een laag verbruik.



  • ACCELERATIE (SEC.) - 0 - 100 KM/U: 10,0
  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 5,5
  • BUITEN DE STAD: 3,5
  • GEMENGDE CYCLUS: 4,2
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 99

DIESEL 1.3 MULTIJET 95PK Start&Stop

De 500 is nog veelzijdiger geworden dankzij de nieuwe EURO6 1.3 M-Jet motor met 95 pk. Dankzij het Start&Stop systeem biedt deze motor een lager verbruik en lagere emissies: slechts 89 g/km CO2 voor 95 pk puur plezier.



  • CILINDERINHOUD (cm³): 1248
  • EMISSIENORM: EURO 6
  • MAXIMUMVERMOGEN (EG) – KW (PK) @ T/MIN: 70 (95) @ 4000
  • MAXIMUMKOPPEL (EG) – NM (KGM) @ T/MIN: 200 (20.4) @ 1500
  • TOPSNELHEID (KM/U): 180
  • ACCELERATIE (SEC.) - 0 - 100 KM/U: 10.7

DIESEL 1.3 MULTIJET 95PK Start&Stop

De 500 is nog veelzijdiger geworden dankzij de nieuwe EURO6 1.3 M-Jet motor met 95 pk. Dankzij het Start&Stop systeem biedt deze motor een lager verbruik en lagere emissies: slechts 89 g/km CO2 voor 95 pk puur plezier.



  • BRANDSTOFVERBRUIK (L/100 KM) VOLGENS RICHTLIJN 2004/3/EG
  • IN DE STAD: 4.1
  • BUITEN DE STAD: 3
  • GEMENGDE CYCLUS: 3.4
  • CO2-UITSTOOT (G/KM): 89